Nått så orginellt som 'torsdag'

alltså torsdagar, en sån mellandag som bara e blaaa. Måndagar e 'nya tag' dagen, tisdagar har gått från veckans mest menlösa dag till 'festa mitt i veckan', onsdagar e ju föralltid 'lill-lördag, men sen torsdag...WTF. kan man inte bara stryka alla torsdagar från allmenackan! Aja, har skrivit klart mitt PM nu i stora drag så jag ahr gjort nån nytta i vart fall, skall snart pulsa mej fram till gymmet för att sedan komma hem och plugga lite till. Men emon e det fredag i vart fall-och med det menas stan igen. Ska hitta lite billiga skitsaker som man kan pyssla med. Jo förresten kan inte alla i Växjö starta en namnlista för att få H&M trend hit, jag e trött på att antingen få välja mellan 'punkrock' eller 'beige,beige,beige..och just det BEIGE'. Men hey det e sol i alla fall. Så här skulle jag sett ut om det hade vart fest en tråkig torsdag. (Klicka för större bilder)



Clutch-Topshop
Kjol-topshop
Body-Ellos
Skor-Topshop
Kompass-Laninja



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0